Biljetter

Dessvärre ser vi oss nödgade att höja biljettpriserna under våren för att få ihop budgeten. Vi börjar tillämpa två i stället för tre prisnivåer. Det lägsta av de tidigare priserna faller bort. Bara Helsingborgs Symfoniorkesters konsert åsätts den högre nivån. En stor orkester kostar föreningen väldigt mycket mer än en kammarmusikensemble.
Medlemsavgiften kommer för 2024 att vara 300 kronor för enskild och 500 kronor för helt hushåll. Vi hoppas förstås att alla medlemmar vill förnya. Men avvakta till efter nyåret så underlättas bokföringen. Vi återkommer med information då.

Biljettpriser, för exakt belopp se nortic.se för respektive konsert.

OBS! Ingen extra kostnad vid köp på Nortic, Halmstads Konsertförening bjuder på serviceavgiften.

Biljetter icke-medlem              300-375 kr

Medlemmar i HKF                      200-275 kr

Ungdomar till och med 20 år      Gratis!

Betalningsalternativ:

1. Swish eller kortbetalning vid entrén från en timme innan konsertstart.  Biljetter köps i kassan vid ingången till konserten.

För att det ska gå smidigare vid biljettköpet kan ni lägga in vårt swishnummer som favorit.

swishnr: 123 454 17 93

2. Förköp via länken Nortic.se  (HKF bjuder på serviceavgiften).

Direktlänk till förköp finns också sist i texten vid aktuell konsert.

För att få medlemspris används den kampanjkod som kommer att skickas ut via mejl till medlemmar inför respektive konsert.

För barn/ungdomsbiljett t o m 20 år används avsedd ruta på Nortic.

Obs! Vi tar ej längre kontanter utan ser helst att ni betalar med swish, kort eller förköp.

Har ni inte swish kan betalning, efter överenskommelse, ske i efterhand via bg inbetalning.

Undantagsvis kan det bli nödvändigt med förhöjda biljettpriser vid större evenemang.